Mat upptäckt!

Det blir väldigt mycket kycklig, lax och tonfisk hos oss..Trots att det är väldigt god mat, kan jag tycka att man blir liiiite less, trots försök till variation (steka, koka, göra till en gryta, olika såser, osv.) Nyss när jag ögnade genom innehållet i kylen hittade jag en bullenskorv konservburk. Jag har alltid älskar bullens, men har på någotvis fått för mig att det innehåller alldeles för mycket kolhydrater, men tänk så fel man kan ha! Jippie, inte mer än tre kolhydrater per hundra gram. Dinner is served...:)

Hoppas ni har en superdag!
Och ni som inte har det - stå ut! Koka en kopp te och läs en bok, gå en promenad med musik i öronen, köp dig en veckotidning, eller baka ett nytt bröd att fylla kyl/frys med! Kom ihåg - vi klarar det!


Middagen blir en gammal klassiker. Nuförtiden serveras den dock utan ketchup och senap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0