Lördag och antriko står på menyn!

Nu ska jag ställa mig och laga kvällens lördagsmiddag - antrikå med brocooli och självklart den underbara fetaosten! känns bra att kunna tillaga en "sås" utan grädde/cremefraish, för det försöker jag dra ner på nu.

Jag är fortfarande lite "skärrad" (på ett positivt sätt!) att det går så bra. JAG som inte brukar kunna låta bli chipspåsen/godispåsen/munkarna i endast fem minuter, tänker inte ens på godsaker längre. Det kan låta överdrivet, men den enda meningen som passar in är att jag känner mig befriad.

Jag önskar verkligen kunna inspirera andra i framtiden som sitter fast i sockerträsket ända upp till midjan, eller nej vänta nu - halsen, att prova LCHF. Det är klart att man är skeptisk till en början (hur ska jag kunna bli smal på allt det här fettet?!) men ger man det bara några veckor så märker man den enorma skillnaden! Nu kan jag såklart inte säga att den passar alla, för det vet jag inte, det ända jag vet är att jag som var den STÖRSTA godisnarkomanen någonsin (hello marabous till frukost!) HELT blivit kvitt den längtan :)

Matbilder kommer senare ikväll, eller nej..imorgon tror jag faktikst. Ikväll ska jag bara njuta av lördagen.
Carpe diem!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Yeii, härligt å läsa en Lchf blogg. Lycka till nu, har man kommit såhär långt klarar man resten :D Själv har ja 10 kg kvar å gå ner på ja jobbar på de nu :D Kram

2010-09-26 @ 19:13:09
URL: http://Bapumba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0