Detta sitter jag och äter just nu.

Te med grädde och hårdbrödet jag bakade igår med bregott och rökt skinka. Det klagar jag inte på. :) (OBS, ser nu att jag glömde skriva ut sesamfrön i brödreceptet igår! det viktigaste av allt ju. Men nu är det ändrat i förra inlägget, så jag hoppas inte någon har hunnit slänga ihop en satts, men det tror jag inte.)

Igår var en liten tuffare dag för mig. Gick runt och var rastlös/hade ingenting att göra - och det är oftast då det här ätarbeteendet brukar vara som värst i mitt fall. Men jag la mig på soffan och läste en bok istället, gick en prommenad och städade i min sminkväska, haha. DÄR fanns det mycket att göra - vilket kaos!
Men visst är det underligt att vissa dagar kan kännas så mycket tyngre än andra? Eller det kanske bara är mänskligt. Idag känns iallafall allt så mycket bättre - ALDRIG att jag ska falla tillbaka i mina gamla självdestruktiva vanor igen! Aldrig aldrig aldrig.

Kämpa på hörrni!!! Vi klarar det - ATT vi då gör!





Frukost - sesambröd med bregott, skinka och en kopp te med grädde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0